Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 26 december 2009

På bättringsvägen!

Av Malin wiper - 26 december 2009 19:46

     


Min feber har gått ner och magen har lugnat ner sig men jag kan inte äta annat än välling än så länge. Hoppas ni haft en jättebra och skön jul allihopa. Jag vill tacka er alla för era gulliga och fina kommentarer. Jag har sån tur att ha såna fina bloggvänner och även övriga bloggläsare.

 

  

 

Min man har vinkat av min son vid tåget. Han börjar jobba på måndag igen så det blev lite kort tid med honom tyvärr men vi skall åka till honom inom en rimlig framtid. Vi har haft det toppen tills nu på slutet då jag blev dålig. Vi kunde ändå umgås och prata. Jag har en normal temp på 35.9 och nu var den uppe i 38.1 och det är mycket för att var mig. Jag var ganska omtöcknad i går. Ser att många av er andra också haft magsjuka eller era anhöriga.

 

   

 

Här står han vid bilen för att bli skjutsad till tåget. Jättetråkigt att jag inte kunde följa med. Jag bad Mr T ta lite kort istället. Jag brukar spexa och vinka vid tåg med en vit näsduk...  nu slapp min son bli utskämd... .

 

  

 

Här är han på väg in i tåget som först gick till Jönköping och där måste han byta. Nu är han hemma och allt har gått bra utan förseningar. Vi har fått mer snö i dag och det ser helt fantastiskt vackert ut. Jag längtar att få ta en härlig promenad.

 

  

 

Det var när vi tog den här promenaden som jag kände att nåt var galet i magen och orken räckte inte till. Vi fick vända om och gå hem efter halva vägen. Här regnade det för fullt.

 

  

 

Ha en skön kväll...   

 
 
-Nena-

-Nena-

26 december 2009 20:19

Skönt att du är på bättringsvägen.
Otur att du blev dålig precis då sonen var hos er.
Skönt att ni hann med lite tid tillsammans i alla fall.

Kram och fortsätt krya på dig.

http://nena.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

26 december 2009 20:49

Så skönt att se att du är på g igen,, Men trist att du också blev sjuk nu när du hade din son där,,Men men inget att göra nåt åt..Jaa denna jul har ju som sagt varit hemsk och svar om jag kunnat äta nåt,,näe inte mycket,,Och våra barn har ju varit på sitt nu igår o idag så all Julmat som blev kvar blir bara att slänga,,Gubben min har ju mått illa så han har ju heller inte kunnat äta nåt,,
Jag kännde mej lite bättre för nån timme sen men nu har det satt igång igen efter att jag tog pencillinet,,det drar väl ut eländet och värker kanske därför,,usch ...
Hoppas vi är riktigt pigg till nyår iallfall..
*Bättrings kramar till dej ifrån mej..*

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

26 december 2009 22:26

Vad trist att du blev dålig när din son var där..
Men det är väl lagen om all jävulskap!! Skönt att du känner dig bättre igen :-)

35,9 grader. Det var väldigt lågt det. Jag ligger nånstans av mitten av 36 gradersstrecket.. tror jag? Tänk att jag inte har koll på det..

god kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

26 december 2009 23:10

-Nena- tack snälla du. Ja det var otur men vi fick några dagar då jag var frisk.

Tack! det skall jag göra och jag mår bättre nu när febern gått ner.

Hoppas din kväll varit bra
kram

Lisa: Tycker att du råkat mycket värre ut och det är så synd att du inte kunnat äta nåt och fått må bra. Tråkigt med din man också. Ja jag hoppas du är bättre till nyår. Tack för in krya på dig hälsning

ha det bra
kram

Sussi: Ja det var trist. Det var nog 13 år sedan jag hade magsjuka sist. Ja min temp är extremt låg.

Hoppas du haft en fin kväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards