Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Sarah Down Finer!

Av Malin wiper - 20 november 2009 08:38

Free Orkut and MySpace friday Graphics Glitters
click to get Orkut Myspace friday Comments & Graphics


Det hade varit toppen med ett badkar att sjunka ner i när kroppen värker. På måndag beställer jag tid till akupunktur för nu går det inte längre. Både rygg och nacke är uppspända och värker. Jag ser så dåligt nu att det nog inte blir så många inlägg i dag. Dessutom trodde jag att svininfluensan bröt ut i går. Jag var varm som om jag höll på att få feber. Fick lite hosta och det kändes som ett sår i halsen och tungandad. Febern var bara 36.1 Var tvungen att gå och lägga mig för jag kunde knappt hålla upp ögonen. Somnade nån timme och huvudvärken försvann och jag har inte fått tillbaka den än tack och lov. Nu är det bara jämmer och elände men jag känner mig inte i form och det är många nu som har influensa av olika slag så varför skulle inte jag drabbas. Nu var det lite (hypokondri) känsla Skäms 

 

  

 

Det är lite ångestladdat att man inte fått sprutan än eftersom det visat sig att alla åldrar drabbas hårt. Sånt snack det var före vaccinet att alla måste ta sprutan även för att skydda andra. Nu är det bara v 47 och jag får min tidigast v 50. Hur dåligt skött är inte detta så säg?.

Nej nu skall jag sluta att gnälla och ta mig lite frukost i lugn och ro för min man är nu på väg till Arbetsförmedlingen. Sen tvingar jag mig ut på promenaden hur jag än mår, har ju ingen feber.

 

Regnar gör det som vanligt och det känns nästan som det är kvällning så mörkt är det ute. Hoppas ni  har en härlig fredag att se fram emot. Ta hand om er


 
 
Petra

Petra

20 november 2009 09:05

Jag önskar så att jag hade ett badkar det är underbart att sitta i ett varmt bad när man har värk!! Hoppas du inte blir sjuk nu!! Jag tycker du är jätte duktig med dina promenader... Hoppas du får en fin fredag och helg Kram!!

http://petrano1.bloggspace.se

 
Pisan

Pisan

20 november 2009 09:20

Hoppas du slipper bli dålig nu! Jag har ju vaccinerat mig men ändå blivit sjuk, man vet ju inte vad man ska tro längre. Krya på dig vännen! KRAMEN!!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

20 november 2009 10:07

Petra: Ja det vore en höjdare. Man blir så mjuk och bra i kroppen efter ett bad. Jag hoppas också att det inte bryter ut nåt. Jag är inte så duktig med promenaderna för dom är lite för korta men skall bygga på mer när jag piggnar till.

Ha en fin fredag själv vännen
kram

pisan: Ja jag hoppas det. Hoppas du själv snart är bra
Ha en fin fredag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

20 november 2009 17:36

Ja badkar kan man verkligen sakna ibland. Jag tycker ett varmt bad värmer mer än en varm dusch tex och sen som du säger så är det skönt när kroppen värker att krypa ner och bara försöka slappna av. Visst är Sarah Dawn Finer bra? Hon är helt underbar!
Jag har en liten lista om du vill fylla i den också. http://cdwoman.blogspot.com/2009/11/jullista.html
Ha en fin helg. Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 16 mars 14:30

     I dag har vi riktigt kraftigt regnväder så vi tog bussen ner till centrum. Vi har både handlat och kollat upp lite saker. Det var jättelite folk i farten och det brukade det inte vara på helger.      Vi tog oss en fika på Direkten in...

Av Malin wiper - Fredag 15 mars 09:30

  Jag såg en Björktrast häromdan som jag  zoomade in från långt håll     Här har den vänt sig om           Snowy White med Birds Of Paradise. Snowy White har spelat med både Pink Floyd och Thin Lizzy     En annan Björktrast ...

Av Malin wiper - Torsdag 14 mars 10:00

                   Nu öppnar jag ridån för dagen med hopp om att den skall bli som ett varmt kärleksfullt skådespel   Röda Korset i Västerås har modevisning 13 april 13.00-16.00. Det blir både dam, herr och barnkläder som visas. Dessutom har...

Av Malin wiper - Onsdag 13 mars 08:30

  När man fotar mycket så ser man sig mer omkring och jag såg denna skulptur inne på en innegård i ett bostadsområde lite utanför centrum. Skulpturen heter Holger och är skapad av Konstnären Sture Collin                                  St...

Av Malin wiper - Tisdag 12 mars 10:15

 Nationalmuseum Jag såg att Kermikern Lisa Larson har dött och det i en ålder av 92 år. Lisa Larson var en svensk keramiker, hon blev känd för sina många figurer föreställande djur och människor. Återkommande teman i hennes verk var systerskap, mod...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards