Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Alskade husdjur!

Av Malin wiper - 12 november 2009 13:08


I går när vi åkte från mamma så landade vi mjukt hos syrran och svågern. Vi fick oss lite till livs och satt sen och pratade en lång stund och det kändes så skönt. Syrran jobbar hemifrån numera och har en värstingdata där allt är trådlöst och ingen stor datadel som tar plats utan allt ryms i skärmen som är enorm.

 

   

Jag lyckades ta några kort på deras katt Pip-Larsson som låg och gonade sig på deras säng. 

 

   

Det är inte lätt att ta bilder på djur, dom är ju sällan stilla när man vill...Glad.

 

  

 

    

Jag fick en jättesnygg scarvs av syrran. Den är ännu finare i verkligheten. den är så varierande och glänser mer på vissa ställen. Glasögonbågarna jag valt är i samma färg som en av färgerna i scarvsen, lite bronsfärgat och blankt. Bågarna är i titan och trots att dom är lite större än dom jag har nu så blir dom inte så tunga.      

 

 

 
 
-Nena-

-Nena-

12 november 2009 13:48

Söta de är.
Hunden är ganska lik våran Molly.
Det är inte lätt att foto djur nej, tur man har digitalkamera för det kan gå åt många innan man får ett bra :)

http://nena.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

12 november 2009 14:07

Vad söt han är Pip-Larsson =)
Våran hund han är en riktigt linslus , han kommer och sätter sig så fort jag plockar fram kameran och vill bli fotograferad =)
Vilken snygg scarf du fått av din syster =))

Ha en skön fortsättning på dag , kram =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

12 november 2009 14:22

-Nena- Ja dom är jättesöta. Kul att hunden är lik syrrans :)

kram

Berith: Ja han är för härlig och lite egen av sig. Härligt att ni har en hund som vill vara med på bild och inte krånglar ;)

Kul att du tyckte scarfsen var fin

Kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
margit

margit

12 november 2009 18:08

Förlåt att jag nyss i tidigare kommentar stavade fel... Du heter ju Wiper och inte Viper...DET kommer jag ihåg till nästa gång!

http://margitholm.blogg.se

 
Sussi

Sussi

12 november 2009 19:10

Jag har själv erfarenhet att försöka knäppa på en katt hihi
Nästintill omöjligt!!
Doris får också för sig att röra på sig när man ska knäppa men oftast står hon still :-)

Vilka söta husdjur din syster har!

Kramsiar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

12 november 2009 21:09

margit: Ingen fara på taket ;)

kram

sussi: Ja det är det verkligen. Doris är ju så fin. Ja syrran och svågerns husdjur är jättefina
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

13 november 2009 22:50

Hej vännen!
sitter här o kopplar av en stund på din underbara sida såå Mycket o rogivande..
Ja det är inte alltid lätt att fota dom fyrbenta,,Men du lyckades ju iallafall jättebra,,såå gulliga dom är och pip Larsson har ett roligt namn hahha..

Kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

13 november 2009 22:55

Vilka snygga scarfar och den du fick av din syster var ju kanon snygg..

Jo det har kännts lite bättre dom sista dagarna även om det nu ikväll blev lite surr på telefon ifrån vederbörande,,men jag hoppas det lugna sej efter att jag pratat..

Blev jättefint med nya tapeterna i sovrummet,,hallen blir klar på Måndag..
ser fram emot julpost klänningen Jättemycket,,
Ha en härlig helg du me,,fast vi hörs säkert imorrn igen om allt är lugnt här så försöker jag komma tillbaks på bloggen igen..Är ju skönt att skriva om nåt annat en stund..

Kram på dej min goa vän!

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

14 november 2009 16:03

Lisa: Tack för dina gulliga ord som kommer för sent. Har missat att svara. Ja Pipen har ett roligt namn

Kram

Lisa: Härligt att tapetseringen är klar och du är nöjd. Tråkigt att trakasserierna fortsätter
sköt om dig
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards