Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 1 november 2009

Irriterad mage....

Av Malin wiper - 1 november 2009 10:57

  


Jag är bara inne här för att säga att jag inte kan blogga i dag. Inte som det känns nu i alla fall, vi får se längre fram på dan. Vi kom inte iväg på Jan Johansen i går. Min IBS slog ut i full blom ändå försökte jag få på mig kläderna trots att magen var som en ballong och värkte. Jag borde ha förstått att jag inte skulle ha gått på kalas dan före detta evenemang. Var rätt dålig hela dan i går och det var blandningen av ätandet och att jag blandade vinet med en annan dryck. Tänk att man aldrig lär sig. Jag är så besviken och ledsen eftersom jag var så inställd på detta och verkligen såg fram emot att både lyssna på honom och få autograf och bilder. Nu får jag se fram emot nästa evenemang dom har istället på Martini. Jag saknar även att få vara på restaurang Martini som är ett sånt fint ställe med både god mat, toppenpersonal och härlig stämning.

 

  

 

Det är detta läge som skall intas idag än om inte i sån fin miljö. Kommer att vila min mage i dag så att jag kan gå ut i livet i morgon igen. Hoppas ni alla haft en bra halloweenhelg. Tack för era fina kommentarer. Jag kan skatta mig lycklig som har så gulliga bloggvänner Kyss. Sköt om er allihopa.

 

  

 

Klicka här om ni vill läsa om IBS. Allt som står där stämmer inte på mig eftersom vi är individuella individer.

 
 
Pisan

Pisan

1 november 2009 12:48

Nämen vännen! Vad tråkigt att ni inte kom iväg. Eftersom jag själv har IBS så vet jag ju hur du har det. Styrkekramar från mig. Hoppas du får vilat ordentligt idag så du mår bättre i morgon. Här kommer kramen:((((((Wiper)))))))

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

1 november 2009 14:03

Nä men vad tråkigt att ni inte kom iväg.

Hoppas du får känna dig bättre under dagen min vän.
Massor av kramar till dig.

http://nena.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

1 november 2009 15:55

Nämen , det var ju tråkigt !!
Hoppas att magen blir bättre under dagen !!
Krya på dig , kram =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
lollo

lollo

1 november 2009 17:38

Stackare där!
Vad tråkigt när det blir sådär när man vill ha kul.
Hoppas du är bättre..
Må så gott Vännen...och var rädd om dig.
Krya-På-Dig-Kramar!

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

1 november 2009 17:58

Pisan: Tack snälla du för dom orden, det värmde och du förstår så väl vad det är frågan om

Krrrrrrrrrrrrrram gulliga du

-Nena- Tack snälla du för dom värmande orden

Ha en fin kväll
kram

Berith: Tack snälla du det gör det säkert. Du vet ju hur det är man får leva med sina krämpor.

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Karin

Karin

1 november 2009 18:05

Hej på dig!
Så tråkigt att du inte kom iväg i gårkväll.Men jag förstår precis hur du har det,har också ibs men har alldrig hört den förkortningen.Jobbigt när man inte kan äta vad som hellst m.m.m.m
Skrev ett inlägg till dig igårkväll innan vi åkte iväg,och du hade lagt upp så fina kläder o plupp s¨försvann allt.
Sen hade jag inte tiden att skriva ett nytt,men det var mitt internet som bröts sen har datorn blivit en aningen seg är nog dags att köpa en ny.
Vilka läckra bilder du hittat på skor o dessa gnällspikar :-)
Nej nu ropar guben att det är mat,värma mat o koka korv är han jätteduktig på :-)
Ha det så gotartnosarna.t o krya på dig vännen kram Karin o sv

http://kajsa-varg.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

2 november 2009 22:50

Usch vännen så jobbigt det måste vara med din ibs mage..tycker så synd om dej att du inte kom iväg..
Kramen

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Av Malin wiper - Lördag 13 april 08:30

    I går behövde jag klippa mig lite och numera går jag hos Forumfrisören och är nöjd varje gång. Jag klippte mig 1,5 cm och lite mer uppklippt (etapper), sen var håret så tjockt så hon tunnade ur lite också. Jag har skrivit om dom förut i och ...

Av Malin wiper - Fredag 12 april 07:15

    I går 14.00 hade vi bjutit upp vår granne A-B på kaffe. Vi bjöd på Slåihop kaka med grädde och hallon på sidan om, morotskaka och hallongrottor. Vi hade jättetrevligt och vi har hur mycket som helst att prata om så det flyter verkligen på.   ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards