Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Caroline af Ugglas...

Av Malin wiper - 24 oktober 2009 19:21

  


Här händer det inte mycket för jag har inte varit ute på hela dan. Hoppas jag kan få mig själv till att gå ut i morgon. Vi har nyss ätit en hamburgare från vår lokala pizzeria och den är så god och håller hög kvalitet. Vi beställer bara grönsaker ovanpå. Vi tog oss en öl till hamburgaren så det känns att det är helg åtminstone. Mannen blev inte klippt i dag så saxen kommer fram i morgon istället. Han har haft för mycket att göra i dag i motsatts till mig Glad

 

   

Till den som älskar pizza är ju bara denna ugn ett måste...Skrattande Trodde först det var ett skämt men tydligen inte.

 

  

 

SÅ HÄR SKRIVER FÖRETAGET SOM SÄLJER DESSA

 

Om du är en pizzagalning som alltid måste ha tillgång till en pizzaugn för att värma dina älsklingar så måste du givetvis ha en pizzaugn till bilen. Nu finns det en sådan! Denna pizzaugnen drivs på 12V och pluggas enkelt in i bilens uttag för cigarettändaren och värmer sedan dina pizzor så de blir knapriga och fina. Ugnen kostar $36    

 

 ha en härlig kväll Kyss

 

 

  

 

För mig blir det till att kolla på körslaget. Min favorit är Caroline af Ugglas.

 
 
maria

maria

24 oktober 2009 19:38

Min favorit med och jag tänker inte missa det. Hoppas bara att Gry är så pass bra att hon kan jobba idag.
Ha en skön lördagkväll.
Kram.
//Maria.

http://mariaslekrum.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

24 oktober 2009 20:29

Här hemma har vi bakat pizza idag och vi har en speciell "ugn" som vi gör den i, denna http://www.pizzamaker.co.nz/

Vi tittar på Dansbandskampen här hemma.

http://nena.bloggagratis.se

 
christina

christina

24 oktober 2009 20:53

Hoppas du får en fin kväll och att Caroline går vidare med sin kör. Jag tittar nu för första gången, har inte hunnit förut. kram Christina

http://christinaahl.blogg.se

 
lollo

lollo

24 oktober 2009 22:24

YES!
Äntligen en till som gillar Caroline...hon är bara störtskön.
Älskar hennes klädsmak...hon och jag ä nog ganska lika,inte till utseendet men mycket annat.Hon har oxå en härlig Whisky-röst.

Kramizar!

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

25 oktober 2009 00:16

maria: Då har vi samma favorit. Gry var där i alla fall och såg pigg ut.

kram

-Nena- Kul att ni bakat pizza i kväll. Går genast in och kollar ugnen ;) Hoppas dansbandskampen var bra

kram

Christina: Hon gick inte vidare men kvällen har varit bra ändå. Hoppas du haft en bra kväll
kram

lollo: Då har vi samma favorit, hon är enorm och så naturlig.
Är så less på all likriktning. Jag älskar hesa röster därför gillar jag Reza i IDOL

kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Av Malin wiper - Lördag 13 april 08:30

    I går behövde jag klippa mig lite och numera går jag hos Forumfrisören och är nöjd varje gång. Jag klippte mig 1,5 cm och lite mer uppklippt (etapper), sen var håret så tjockt så hon tunnade ur lite också. Jag har skrivit om dom förut i och ...

Av Malin wiper - Fredag 12 april 07:15

    I går 14.00 hade vi bjutit upp vår granne A-B på kaffe. Vi bjöd på Slåihop kaka med grädde och hallon på sidan om, morotskaka och hallongrottor. Vi hade jättetrevligt och vi har hur mycket som helst att prata om så det flyter verkligen på.   ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards