Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 12 september 2009

Ny header...

Av Malin wiper - 12 september 2009 21:51


  


Tack Pellispricken "Kew grafik" för att du gjort min nya header Glad Jag är jättenöjd och har dessutom två till att välja mellan. Hon gjorde banner åt mig på min förra blogg. Vad roligt det är att man nu kan ha en header, bloggarna ser mer proffsiga ut då. Mycket har blivit bättre på denna nya bloggplats.

 

     

 
 
Medresenärskan

Medresenärskan

12 september 2009 22:01

Fin logga du har ... Jag har gjort en men sätter inte in den förrän jag hittat rätt bakgrund som jag gillar och det har jag inte gjort ännu.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram på dig !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

12 september 2009 22:37

Medresenärskan: Kul att du tycker det. Jag kommer att byta bakgrund lite då och då men den måste ju ändå passa med loggan.

Jag har en jättebra och lugn kväll
Hoppas du också har det bra
Kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

12 september 2009 23:23

Åh vad det är upplyftande att komma in till dej efter en sån hemsk dag jag haft idag,,,sååå mycket läsvärt här,,,typiskt att gubben jobbar tidigt imorrn så jag kan inte njuta av din musik nu får ta det imorrn..
vill även tacka personligt här också(har tackat på bloggen)för ditt stöd o uppmuntran med din kommentar...
Kramar till dej min goa vän..

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

12 september 2009 23:24

så glömmer jag skriva att Loggan var kanon...

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Vicke

Vicke

13 september 2009 08:23

en header kan du göra själv i gimp utan problem

http://www.metrobloggen.se/jagbloggarigen

 
-Nena-

-Nena-

13 september 2009 13:36

Vad fin den blev.
Jag gillade din förra också förstås.

Ha det bra
KRam

http://nena.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

13 september 2009 13:56

-Nena- Ja den är fin men jag kommer nog att byta om ibland eftersom jag gillar omväxling

Ha det bra själv
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

15 september 2009 09:21

Vicke: Jo jag vet det men det gäller att förstå programmet först
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

15 september 2009 09:22

Lisa: Kul att du tycker det ;) vad glad jag blir. Tråkigt att du har råkat så illa ut hoppas det löser sig.

Kram

http://wiper.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards