Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Sovmorgon....

Av Malin wiper - 10 september 2009 09:13


   

God morgon gott folk i dag var jag inte uppe med tuppen. Det var såna problem med datan i går så jag är helt snurrig. Nu måste min man sätta sig här igen och göra om. I Mozilla Firefox fick vi till så man ser Youtube men en del som kom in bl.a min syster såg inte klippen och sen var hela min blogg borta på Mozilla bara en halv sida syndes. Gick över till Internet Explorer och där funkade sidan och bloggen finns kvar men inga Youtubeklipp syns så nu måste mannen undersöka igen. Detta tar tid att få ordning på. Vi tar en rejäl frukost och sen när min man är klar med datan så återkommer jag.


Ursäkta mig för att jag varit så gnällig några dagar men för mig är det viktigt att kunna få in musik och andra klipp på min blogg. Bloggplatsen säger att det inte är några problem men nu har jag träffat på flera i samma situation som mig. Jag kommer ändå att coola ner mig lite för det är inte bra att hetsa upp sig för mycket.


  


Jag kan ju syssla med att hänga ut tvätt som min man tvättat nu när det är så soligt och fint. Dessutom kommer plåtslagaren så jag ska försöka ta lite bilder när han arbetar uppe på taket. Nu när gräsklippningen är klar så får jag försöka hitta på nån annan motion nu när jag håller på att gå ner i vikt.


  


Tänk att detta kan jag inte göra längre. Får inte springa eftersom jag har en ny höftled sen drygt 2 år tillbaka. Läkaren sa att jag kan promenera ända till Kina om jag vill Glad men att jogga och springa går inte för hur bra än en konstgjord höftled är så finns det inget starkare än ens egen höftled. Jag fick senaste modellen som håller längre än jag lever Flört så den får väl återanvändas....

 

Ha nu en bra dag därute Kyss

  

 
 
carri

carri

10 september 2009 09:50

Just så försöker jag tänka när det tjorvar för mycket. Att göra något helt annat ett tag. Så det var ett klokt val att hänga tvätt. Kram

http://livsvingar.bloggagratis.se

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

10 september 2009 09:58

Jag kan se din blogg bra både i firefox och Safari (Mac).
Tack så mycket :) Ja schäfrar är fina men usch vilken dålig kvalitet det är på deras höfter. Vår är ju blandras och har inte haft de problemen. Vi såg en jättefin mörk igår på sjukan som skulle röntgas och in den kullen (på 8 valpar) så var det två som inte hade problem (de var 16 månader).
Vad tråkigt att du inte får springa :( Men det är ju viktigare med en hel höftled.
Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

 
wiper

wiper

10 september 2009 11:27

Carri: Ja jag gör så nu också.

Ha en skön dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

10 september 2009 11:29

Sanna: Vad bra att du ser min blogg. Hoppas du ser musiken också. Synd att denna ras har så dåliga höfter.

Brukar ändå inte springa så det känns inte som nån förlust.

Ha en bra dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

10 september 2009 11:34

Sidan borde gå ut med en enkät eller liknande där de frågar sina användare om de kan se eller inte så får de ju fram hur många som har problem (har förstått att det är en del) .

Jag hoppas att det ska rätta till sig i alla fall så att du kan göra dina inlägg som du brukar och vill eftersom jag gillar dem,

Jag önskar dig en bra dag
Kram!

http://nena.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

10 september 2009 12:01

-Nena- Vilken bra idé du kom med nu, det vore ju toppen. Du skulle skriva det till bloggagratis.

Tack för dina vänliga ord.

Ha en bra dag
kram

http://wiper.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards