Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 8 september 2009

Jobbig morgon...

Av Malin wiper - 8 september 2009 08:41

 


Så här känner jag mig i dag Skrikandes

Dom har gjort om här på Bloggagratis så nu heter det bloggplatsen istället. Har vi verkligen fått nån information om detta. Nu måste man lära om och när jag trycker för att få bilder så händer ingenting. Rynkar på näsan

Nu åkte min man till läkaren så nån hjälp kan jag inte få. Får skriva till bloggagratis eller fråga er mina bloggvänner hur man får in sina bilder. Det är ett grönt träd där man kan ladda ner dom men inget händer.

Till saken hör att jag beställde flera hundra visitkort för ett tag sen och nu blir det fel bloggadress på dom.

Inget roligt uppvaknande detta än om den nya bloggen kommer att innehålla så mycket mer och man kan även ha en header.

Vi hörs senare när jag lärt mig hur man hanterar denna nya blogg och hittar i djungeln Cool

 

Äntligen så kom jag på hur man får in bilderna, det är lite annorlunda än förut. Nu skall jag testa hur det går att få in från Youtube. Jag kommer att bli lite seg här i dag så ni får ha tålamod med mig Skrattande

 

 
 
Berith

Berith

8 september 2009 09:06

Det var inte så svårt att komma på hur det nya funkar =))
Jag blev glatt överraskad , jag tycker att förändringen blev till det bättre..efter jag knappat runt en stund och bekantat mig med det nya =))
Du kommer också att fixa detta , det är inte svårt =))
Ha en bra dag !
Kram =)

http://maxmax.bloggagratis.se

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

8 september 2009 09:11

Du verkar inte vara ensam om problemet. Ingen tycks ha vetat om något vilket är rätt dåligt.
Kommer din bloggadress ändras också? Du har ju fortfarande kvar samma som innan iaf.
Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

 
wiper

wiper

8 september 2009 09:16

Berith: nej det var inte svårt men jag får inte fram några bilder det är det som är huvudproblemet.

Ha en bra dag
kram

Sanna: ja det är dåligt att inte informera före.

Ha en bra dag
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

8 september 2009 09:26

Jag klickade på trädet och då kom det upp ett fönster där jag kunde välja mina bilder.
Får du inte upp den sidan så maila de ansvariga, kan ju vara något strul nu i början.

Hade inte heller en aning om att de skulle ändra och det är dåligt. Kanske har det stått på första sidan men där läser jag inte då jag loggar in. Man brukar ju gå ett popup-fönster då de ska ändra eller något.

Hoppas du hittar rätt bland alla nya saker.
Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

8 september 2009 09:42

Man kan behålla sin vanliga bloggadress så visitkorten kommer inte att vara fel.

http://nena.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

8 september 2009 10:27

-Nena- Nu har jag lärt mig att hitta, det tar mer tid för en utbränd hjärna, man måste ta det lugnt.

Tack för att du berättade att man kan ha kvar den gamla adressen på visitkortet ;)

Ha en bra dag
Kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

8 september 2009 10:53

Säger detsamma jag blev helt förvirrad och arg ingen info om detta trodde att jag tryckt fel ja me,,usch ska gå ut en sväng nu och sen prova igen hur allt funkar,,
kraam

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

8 september 2009 11:05

Lisa: Skönt att det finns fler som känner som jag
Jag håller på att testa själv nu med alla funktioner.

Ha en bra dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards