Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 3 september 2009

Nyfriserad.....

Av Malin wiper - 3 september 2009 14:46



Här har jag nu tillbringat 2.5 tim hos frissan. Mitt hår har slingats så mycket i blont att det nu under sommaren blivit så blekt och torrt så hon föreslog en ljus intesnsivtoning istället för att få upp glansen. Nu är jag mer mellanblond. Sen klippte hon upp och tunnade ur håret så snyggt. Sist plattångade hon håret och jag var jättenöjd. 


Här ser ni mig bakifrån men det går inte att få fram färgen riktigt. Har klippt 3 cm på längden ändå är det inte så kort. Får se om mannen kan ta en bra bild framifrån som jag kan sätta in.


Vi hann inte äta nån lunch så Mr T fick gå ut och köpa Take away thaimat i vår kiosk bara 150 meter härifrån, tänk så bekvämt och gott är det också.

 
 
Pisan

Pisan

3 september 2009 15:26

Snyggt!!!! :-)

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Susanne

Susanne

3 september 2009 15:39

Men guuud så snyggt. Gillar det skarpt. Har nästan samma själv. Skönt när man varit hos frissan. Känner sig lite extra fin. Just den dagen i alla fall ;).
Snabbmat är inte dumt när det krisar med tid. En Gorbys i miccen smakar toppen när magen skriker.
Roliga tändare du köpt på tradera. Verkligen annorlunda.
Kram
Susanne

http://susanneocia.blogspot.com

 
wiper

wiper

3 september 2009 16:06

Pisan: Tack snälla du kram ;)

Susanna: Tack! det ser ännu bättre ut framifrån. Tändaren är gammal, dom från Tradera har jag inte fått än

Kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

3 september 2009 16:23

Jättefint blev det!

http://nena.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

3 september 2009 16:50

-Nena- Tack snälla du ;)
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Cattis

Cattis

3 september 2009 21:15

Så fint. Nu blir man sugen igen på att klippa sig. Mitt är jätterisigt nu efter att jag färgade det blont. Vet inte ens om jag vågar gå till frissan. Får mig nog en utskällning att jag misskött det så.
Det får bli en burk inpackning innan jag beställer tid.
Väntar med spänning på hur du ser ut framifrån.

http://www.bergbrink.blogg.se

 
wiper

wiper

3 september 2009 21:46

Cattis: Det är så svårt att få fram både färg och form på bild, men jag är nöjd. Så som du beskriver ditt hår så var mitt också när jag gick till frissan så jag tror att det är bäst att du får det tonat istället med en ljus färg. Det blir ändå inte mörkt utan bara nån nyans mörkare och mycket blankare och friskare. Inte får du nån utskällning inte ;) hår som är blekta och efter sommaren allrahelst så blir det så.

kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

3 september 2009 23:42

KANON SNYGGT,,,Ser fram emot en framifrån bild också..Jo Nattas hår blev bra nu som tur var,,Hemskt när det misslyckas och Dyrt blir det ju också eftersom hon nu använt 3färgningar..
KramKram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

4 september 2009 10:02

Lisa: Tack! jag trivs bra i färgen också. Vet inte om det blir nån bild i dag för nu ser jag så glåmig ut ;)

Skönt att Nattas hår blev bra till slut. Kan tänka mig att det blir dyrt

kram

http://wiper.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards